Haftalık Bağımsız Gazete 19 Ekim 2018

SuperSlow'la 30 yaş gençleşebilirsiniz

SuperSlow yöntemi Türkiye’ye de geldi. Bu yöntemle, bir yetişkin başlangıçta 8 haftalık bir direnç egzersiz programı ile 1,5-2 kg. arasında kas oluşturabiliyor.

SuperSlow'la 30 yaş gençleşebilirsiniz

SuperSlow yöntemi Türkiye’ye de geldi. Bu yöntemle, bir yetişkin başlangıçta 8 haftalık bir direnç egzersiz programı ile 1,5-2 kg. arasında kas oluşturabiliyor.

Yapılan araştırmalar gösteriyor ki 20 ile 50 yaşları arasında bir yetişkin her yıl ortalama 250-500 gram arası bir kas kaybına uğruyor. Kas kaybı, kemik erimesine, fiziksel görünümde deformasyona, eklem ağrılarına ve şişmanlığa yol açıyor. Bu durumu önlemek, zayıf kasların güçlenmesini sağlamak için yeni yöntemler geliştiriliyor.
Sönük, zayıf kasların tekrar oluşturulması için en etkili ve sonuç getiren tekniklerden biri olarak kabul edilen “SuperSlow” yöntemi Türkiye’ye de geldi. Bu yöntemle, bir yetişkin başlangıçta 8 haftalık bir direnç egzersiz programı ile 1,5-2 kg. arasında kas oluşturabiliyor. Gelen yoğun istek üzerine Bağdat Caddesi Selamiçeşme’den sonra bir şubelerini de Avrupa Yakası'nda açan SuperSlow Zone’dan konunun uzmanı Dilek Emir, yöntem hakkında bilinmeyenleri anlattı:


-SuperSlow Nedir?: SuperSlow, tüm vücuda dikkatle uygulanan bir antrenman şeklidir. Haftada bir ya da iki kez uygulanan ve yaklaşık 20 dakikalık güç egzersizleri şeklinde 18 aylık bir sürede yapılan bu uygulama sonucunda 50 yaşlarındaki bir erkeğin ya da kadının 18 aylık gibi bir süre içerisinde ortalama 8 kg. kadar sönmüş kası tekrar oluşabiliyor. Ve birey daha dayanıklı, daha fit ve daha üretken bir yaşam sürebiliyor.


-SuperSlow'un farkı nedir?: SuperSlow egzersizinden eksiksiz bir sonuç alabilmek için üç temel unsuru dikkate alır. Yüksek yoğunlukta, maksimum sayıda lifi çalıştırmak ve düşük kuvvet egzersizi yapmak kas gücünü maksimuma çıkarır. Program kapsamında esnekliği geliştirmek ya da korumak için bazı esneme hareketleriyle vücuda direnç uygulanır. SuperSlow vücudun transport sistemine ağırlık verir, kalp-damar yeterliliğini arttırır.


-Bir haftada bir veya iki kez antreman istediğim etkiyi nasıl yaratabilir?

Yöntem maksimum etkinliktedir. Bu egzersizler birçok kas grubunu tamamen çalıştırmayı hedefler, bu da gelişmiş bir kas gücünü sağlar. Bu sayede istediğiniz sonuca en kısa sürede en etkin şekilde ulaşıp bunu koruyabilirsiniz. Aynı zamanda vücudunuzu da şekillendiren bu kasın güçlenmesini sağlayan hareketler, vücudunuzu daha sağlam yapar ve metabolizmanızı hızlandırır, bu da yağlarınızın erimesini kolaylaştırır.


-Bel ağrısı yaşayan bir kişiye SuperSlow Zone fayda sağlar mı?
Evet. Genelde bel bölgesindeki kasların güçsüzlüğünden kaynaklanan bel ağrıları, büyük oranda azaltılabilir, hatta SuperSlow başlangıç antrenmanlarını birkaç ay uyguladıktan sonra yok edilebilir. Bu sonuçlar bağımsız klinik çalışmalarca onaylandı ve desteklendi.
www.superslowzone.turkey.com


 


İlgili Galeriler
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.