Cadde'de geceyarısı alışveriş partisi!

Alışveriş partisi Fashion's Night Out, Nişantaşı, Sarıyer ve Kadıköy'de modaseverlere alışveriş ve eğlence dolu bir gece yaşattı.

14 Eylül 2011 - 15:47

Ünlü moda dergisi Vogue'un, dünyada 17 metropolde düzenlediği alışveriş etkinliği Fashion’s Night Out (FNO), 2. kez İstanbul'da gerçekleştirildi. Vouge Türkiye'nin organizasyonunda, “modanın en büyük alışveriş partisi” sloganıyla Vogue Fashion’s Night Out 15 Eylül Perşembe akşamı gerçekleştirildi. Etkinlik öncesi, Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Derneği (AMPD) Başkanı Mehmet Nane,
Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Yılmaz Yılmaz, Tescilli Markalar Derneği (TMD) Başkanı Füsun Çevikel Kuran, Doğuş Otomotiv Stratejik Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü Koray Bebekoğlu, Yapı Kredi Kartlı Ödeme Sistemleri Pazarlama Grup Direktörü Serkan Ülgen, Orjin Grup Yönetim Kurulu Eş Başkanı Zafer Yıldırım, Kadıköy Belediye Başkanı Selami Öztürk ve Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül’ün katılımı ile bir basın toplantısı düzenlendi.
BMD Başkanı Yılmaz, FNO'nun İstanbul'un moda merkezi olması için çok önemli bir etkinlik olduğunu söyledi. Selami Öztürk de “Vogue Türkiye'nin 2. kez düzenlemiş olduğu, bizlerin de katılımla gerçekleşen FNO bizim için müthiş bir olay. Biliyorsunuz geçtiğimiz haftalarda Kadıköy İstanbul'un en Yaşanabilir Kenti seçildi. Karşıdan da insanların gelip gezdiği, dünyanın önde gelen caddelerinden biri olan Bağdat Caddesinin bu güzel etkinlik için lokasyon olarak seçilmesi dört dörtlük bir karar. Manhattan’dan Milano’ya Paris’ten Moskova’ya İstanbul'da Vogue'un 2 kez düzenlediği bu etkinlikten gurur duyuyoruz ve mutlu oluyoruz. Bu sayede moda dünyasında inanılmaz bir zincir oluşuyor. Ben de sizleri bu zincire katılmaya davet ediyorum ve Vogue ekibine teşekkür ediyorum” dedi.

ALIŞVERİŞ, MODA VE EĞLENCE TEK GECEDE...

Doğuş Yayın Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Erman Yerdelen, Doğuş Yayın Grubu CEO’su Cem Aydın ve Vogue Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Seda Domaniç’in ev sahipliğinde düzenlenen basın toplantısında, Vogue Fashion’s Night Out ile ilgili bilgiler verildi.
FNO, bu yıl 15 Eylül Perşembe akşamı Nişantaşı, İstinyePark ve Bağdat Caddesi’nde düzenlendi. Bu kapsamda bine yakın mağaza ile 570 marka, İstanbullulara geceyarısına kadar alışveriş imkanı sundu. Ancak etkinlik sadece alışverişten ibaret değildi. Mağazalarda, tasarımcılar, ünlüler, modellerin katılımıyla davetler, promosyonlar ve eğlenceli aktiviteler yapıldı. Aralarında Beymen, Prada, Burberry, Park Bravo, Avon'un bulunduğu lüks markalar, alışveriş yapanlara tatlı ve içecek ikramlarında ulundu. Kimi markalar büyük indirimler yaparken, kimi de hediyeler dağıttı.
Geçen yıl 6 saatte 50 milyon dolar ciro yapan FNO'nun, bu yıl bu yıl 780 bin kişi ile 60 milyon dolara ulaşması hedefleniyor.

FNO HAKKINDA

Moda ve perakende sektörünü canlandırmak amacıyla düzenlenen uluslararası bir etkinlik olan FNO, ilk kez 10 Eylül 2009 tarihinde dünya çapında yaşanan ekonomik daralmanın olumsuz etkisini kırabilmek için 13 Vogue ülkesinin katılımıyla gerçekleşti. Son iki senedir New York, Paris, Londra ve Milano’nun da aralarında bulunduğu büyük metropollerde, mağazaların bir gece için saat 24.00’e kadar açık kaldığı bir alışveriş şenliği olarak düzenleniyor. Fashion’s Night Out tasarımcıların, ünlülerin, modellerin, editörlerin, medya yöneticilerinin ve sektör öncülerinin katılımıyla büyük ses getiriyor, satışlara ciddi bir katkı sağlıyor ve ekonomiye hareketlilik kazandırıyor.


 


ARŞİV