Haftalık Bağımsız Gazete 22 Şubat 2019

Cadde'de alışveriş rüzgarı esti

İstanbul sokakları gece yarısına kadar alışveriş, müzik ve eğlenceyle doluydu!

Cadde'de alışveriş rüzgarı esti

İstanbul sokakları gece yarısına kadar alışveriş, müzik ve eğlenceyle doluydu!                                                                                                                                                                                     Vogue Türkiye’nin öncülüğünde bu yıl üçüncüsü düzenlenen “Vogue Fashion’s Night Out” (FNO), 13 Eylül Perşembe akşamı gerçekleştirildi. Avrupa yakasında Nişantaşı ve İstinyepark'ta yapılan etkinliklerin Anadolu yakasındaki adres ise Bağdat Caddesi’ydi. Binlerce Kadıköylü’nün katıldığı alışveriş etkinliği, indirimler, ikramlar, sürprizler, partiler, fotoğraf çekimleri ile renklendi. Etkinliğin bir bölümüne Kadıköy Belediye Başkanı Selami Öztürk de katıldı. Divan Pastanesi karşısında kurulan stantta, geliri Türkiye Tohum Otizm Vakfı’na aktarılmak üzere FNO için Arzu Kaprol tarafından tasarlanan alışveriş çantası ve t-shirt’lerin satışını bir süre yapan Öztürk, yardım amaçlı satılan bilekliklerden de satın aldı. Öztürk, daha sonra Şaşkınbakkal’a kadar yürüyerek hem etkinliklere katıldı, mağazaları gezdi, hem de Kadıköylüler’le sohbet etti.

100 MİLYON DOLARLIK GECE...
Moda ve perakende sektörünü canlandırmak amacıyla, Vogue dergisi tarafından ilk kez 10 Eylül 2009 tarihinde 13 Vogue ülkesinin katılımıyla düzenlenen bu uluslararası etkinlik, dünya çapında yaşanan ekonomik daralmanın olumsuz etkisini kırabilmek için gerçekleştirildi. Son üç yıldır New York, Paris, Londra ve Milano’nun da aralarında bulunduğu büyük metropollerde, mağazaların bir gece için saat 24.00’e kadar açık kaldığı alışveriş şenliği, tasarımcıların, ünlülerin, modellerin, editörlerin, medya yöneticilerinin ve sektör öncülerinin katılımıyla gerçekleştiriliyor. Bu yıl 4. kez, Vogue dergisinin yayınlandığı 19 Vogue ülkesinde gerçekleşti.
İstanbul’da ilk kez 2010 yılında gerçekleştirilen Vogue Fashion’s Night Out (VFNO), düzenlendiği ilk sene markaların satışlarına bir önceki güne oranla yüzde 530’lara varan artış sağlamıştı.
Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Yılmaz Yılmaz, “VFNO İstanbul’un marka değerini artırıyor. 2010 yılında 50 milyon dolar ciro, 2011’de ise beklentilerimizin çok daha üstünde 75 milyon dolarlık rekor bir ciro gerçekleşti. Bu yılki beklentimiz ise 100 milyon dolarlık ciroya yakın” dedi.
 
 

İlgili Galeriler
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.